1/3/09

Bitllet de tornada a Riga

“Jo no vull fugir d’enlloc, jo senzillament me’n vaig de viatge per sentir viu el temps –tots els temps-, per sentir-me viu en el temps; no per perdre de vista el que tinc a prop, no per deixar darrere i en l’oblit qui sóc, sinó per tenir prop el que m’és lluny, sabent-me algú que es fa més ell mentre va de viatge, perquè el viatge li permet deixar-se seduir l’ànim i l’ànima pel que l’envolta, li permet el gaudi permanent de cada instant, fins i tot dels somnis.” Josep Piera, Seduccions de Marràqueix .

Amb aquestes paraules la Txell, autora del molt interessant bloc Bitllet de tornada, defineix el concepte de viatge i ens obra suaument les seves reflexions, experiències i troballes... Avui, us convido a gaudir de les paraules sobre Riga a Letònia.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...