4/3/09

Donant voltes per Veneçuela

"En general, viatjar, és una de les coses que em més em motiva, i em dóna més alegries i satisfaccions.

Però de vegades, viatjar sol no és gens fàcil: pagar el doble per dormir en una habitació privada, trobar el cul de la motxilla xop perquè me l'he hagut d'endur al lavabo, perdre'm i desorientar-me per no tenir ningú al costat que em corregeixi... i molts altres cops, simplement el fet de no poder parlar ni expressar els meus sentiments durant dies... és en aquests moments, que com a via d'escapament, utilitzo el bloc (el de paper, el de tota la vida) i el bolígraf, i començo a escriure..."

Amb aquestes paraules l'Ivan Ortiz Marimon ens obra els seus personals i interessants relats de viatges per tot el món. El bloc Donant Voltes ens permet descobrir una meravellosa mirada de la realitat i gaudir dels seus descobriments, com va fer durant finals de l'any 2008 en ruta per Veneçuela.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...