30/3/09

Els petits secrets de Suïssa

Deliciosa Martha és el bloc de la Sílvia, un petit tresor de sensibilitat i gastronomia: "...m'agraden les coses efímeres, sentir l'escalfor de les pedres calentades al Sol sobre la pell, les cuinetes de joguina, els baobabs, les casualitats, escoltar a la gent parlar en veu baixa, les catanes, el primer bany de l'estiu... "

Avui us volia descobrir la seva interessant Petita Guia de Suïssa que de ben segur ens acostarà als secrets més plaents d'aquest bell país del centre d'Europa... Molt recomanable...

2 comentaris:

deliciosa martha ha dit...

Moltes gràcies! Espero que gaudiu del país tan com jo ho vaig fer.

Eduard ha dit...

Hola !!!

Per la meva part no coneixo gaire Suïssa i la lectura d'aquesta guia m'ha encoratjat a fer un viatge ben aviat... moltes gràcies !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...