17/3/09

Romania, una altra mirada

"M'agrada passar els diumenges al meu barri, sense desplaçar-me al centre de la ciutat, per així descobrir racons curiosos plens de bellesa. Per arribar a casa meva he de pujar mig turó i travessar un carreró gairebé sense il·luminació, sense asfaltar, ple de forats i cotxes aparcats als laterals. Al final del camí, sempre trobo els meus incondicionals veïns de carrer: dos gossos envellits i mandrosos que quan em veuen mouen la cua i esperen la seva dosi diària de carícies. Quan vaig arribar a Cluj Napoca eren tres, però un dels gossos va morir durant l'onada de fred..."

Na Laia Virgili combina la seva feina com a periodista amb el seu interès en temàtiques de tipus social. A Cluj Napoca, Transsilvània, col.laborarà amb l'ONG YAP-RO fent tasques de comunicació i campanyes i és l'autora del bloc Romania, amb una altra mirada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...