16/6/10

De viatge per Japó

Els Willyfogs.com és la web de la Silvia i en Robert, una parella gironina que volten pel món des de l'abriol del 2009 i fins l'actualitat... Podem gaudir de les seves experiències i consells d'arreu del món, però avui us convido a visitar els seu relat i els seus consells sobre Japó:

"Despres de passar una nit en un bus fet per a Japonesos, es a dir, amb massa poc espai de cames, vam arribar a Kyoto a les 6:20 del mati. Amb tot el dia per endavant, pero super cansats, ens vam posar a buscar un hostal que haviem triat, que no vam trobar, pero vam acabar en un altre que no estava gens malament. Despres de descansar una estoneta i remenar la nova camera, vam sortir a descobrir la ciutat, vam optar per moure'ns en bus ja que per 500 yens (4 EUR) tens un passi per tot el dia. Vam anar a visitar el temple de Kinjaku-ji, un temple que esta recobert d'or i es troba envoltat per un llac i un jardi, un temple molt maco. Alla ens va sorprendre molt trobar-nos un munt d'escolars que ens demanaven si podien parlar i fer-se fotos amb nosaltres, al principi ens feia gracia, pero al cap de 3 vegades es feien una mica pesats i miravem d'amagar-nos d'ells....."

i molta més informació de JAPÓ a Narinant.cat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...