11/3/11

Bitllet de tornada a Nova York

"Durant molts anys vaig pensar que hi havia molts llocs al món per visitar abans que Nova York. La gran ciutat no apareixia en tots els meus somnis de viatges, però darrerament va començar-hi a aparèixer d’una forma freqüent. Nova York ha estat sempre una ciutat de moda, però aquests últims anys em trobava per tot arreu amb imatges, històries, llibres, sèries i pel·lícules que m’anaven portant cap als seus carrers. Crec, de fet, que em vaig contagiar de l’esperit novaiorquès fins i tot abans de comprar el bitllet que m’hi va portar aquest juliol..."

Amb aquestes paraules la Txell autora del fantàstic bloc Bitllet de Tornada ens torna a delectar amb els seus relats sobre les experiències i descobriments del seu viatge a Nova York l'estiu de l'any 2010... No us ho podeu perdre !!!

I molta més informació dels ESTATS UNITS a NARINANT.CAT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...