18/5/11

En Jordi a l'Antàrtida

"Des de petit que somio en anar a l'Antàrtida, per ser el lloc més inhòspit del planeta, pel seu color blanc immaculat, per les històries dels exploradors, per la meravella dels icebergs i les meves amigues les foques. Realment voldria passar-hi una temporada, per exemple un hivern o l'estiu en una base científica, aquest era realment el meu somni, i així pot ser de veritat podria viure i conèixer una mica del continent gelat. Fa temps però, que se que no es tan fàcil aconseguir-ho... de fet ja vaig abandonar la idea per embarcar-me en aquest gran viatge, la meva volta al món, però sempre amb l'intenció d'acabar la meva ruta aquí, a l'Antàrtida..."

En Jordi van estar 292 dies donant la volta al món i avui us ´torno a convidar a la lectura de les seves experiències durant 21 dies en veler per l'Antàrtida... i per cert, si voleu sentir en persona el relat d'aquesta aventura el proper 4 de juny ens en parlarà a la Marató de Viatges Barcelona 2011.

I molta més informació de l'ANTÀRTIDA a NARINANT.CAT

I recordeu que ara és el moment de participar en el sorteig de cinc exemplars del llibre La fabulosa història de la Sra. Wang i a més ajudar-me amb una enquesta sobre El Blocs dels Viatges... Moltes gràcies !!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...