10/5/11

A pas de tortuga per Madagascar

"Aquest és el viatge que vaig fer l’estiu del 2008 a Madagascar. Des del 21 de juliol al 21 de setembre vaig estar donant voltes per la illa. El viatge va se la hòstia, un dels millors paratges on he estat mai. Ja feia temps que tenia en ment aquesta illa, així que vaig agafar un avió de corsair i cap allà (escala a París). Va ser un viatge intens on em vaig posar a proba amb el meu francès macarrònic i que va acabar per millorar substancialment. Madagascar es un país especial, a nivell paisatgistic de fauna i flora es senzillament increible..."

L'Andreu Vilardell és l'autor del bloc A pas de tortuga on ens relata els seus interessants viatges arreu del món... avui us he presentat la seva ruta per Madagascar, però hi té moltes més... Bona lectura...

I recordeu que des d'ahir podeu participar en el sorteig de cinc exemplars del llibre La fabulosa història de la Sra. Wang i a més ajudar-me amb una enquesta sobre El Blocs dels Viatges... Moltes gràcies !!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...