11/7/11

Enveja sana per Laos

Com ja us vaig comentar fa unes setmanes, Enveja Sana és l'original nom del bloc de la Júdit i la Maria on ens relaten i ens mostren el seu viatge de sis mesos per Àsia a l'any 2010... avui us convido a gaudir especialment de la ruta per Laos i que m'ha portat tants bons records d'un llogaret, anomenat Muang Ngoi, en el que "vaig perdre un dia" (però, com es diu, això és una altra història...):

"Muang Sing és un poble que es troba a escassa distància amb Xina, i per aquesta raó alberga a gran multitud de grups ètnics que són de procedència xinesa i/o birmana: els hmong, akha, thai lu, lolo, thai deu,...

Per entendre una mica més d'aquesta diversitat multiètnica vam visitar el museu tribal de la ciutat i el que ens va agradar més és la descripció de cada grup ètnic i alhora l'exemplificació de la seva vestimenta. Els hmongs o lantens ja els havíem vist durant el trekking de Luang Nam Tha i els que teníem realment ganes de veure eren els Akha. Per aquesta raó vam decidir llogar unes bicicletes i pel nostre compte anar a visitar dos poblats akhas, que es trobaven una miqueta a les afores de Muang Sing (Phabaad Noy i Poung Siew).

3 comentaris:

Maria ha dit...

Gràcies per comentar-nos!!!

Eduard ha dit...

Gràcies a vosaltres !!! no sabeu prou la de bons records que m'heu fet tornar a sentir del meu viatge per Laos... és un país que em va fascinar... i gràcies a vosaltres de nou he estat una estona mig adormit en una hamaca de Muang Ngoi escoltant el fil musical de la natura...

Júdit ha dit...

Mmhh... Jo també acabo de teletransportar-me a Laos per uns moments... Gran país, per mi el millor del sud-est després de Birmània...
Gràcies Eduard pels teus comentaris i alhora segueix amb aquesta gran feina que estàs fent! Salut i viatges!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...