24/7/11

Premis Blocs Catalunya 2011: Els meus preferits (1)

Com us comentava fa uns dies s'ha obert el periode de votacions del Premis Blocs Catalunya 2011 als quals em presento amb El Bloc dels Viatges a la categoria de "Turisme i Viatges" (qualsevol suport serà benvingut i el vostre vot encara més i eternament agrait !!!)

Aquests dies m'he dedicat una bona estona a visitar gran part dels blocs candidats (per cert, hem de felicitar als seus autors/es pel gran nivell que hi ha...) no puc estar-me de convidar-vos a conèixer (i votar) alguns dels que més m'han agradat i son els meus preferits... avui començaré per aquells que segueixo habitualment o ja coneixia (de ben segur, que  que hi haurà oblits imperdonables, però us demano un xic de comprensió, ja començo a tenir una edat...) :

Primer de tot, un imprescindible que es presenta a la categoria de "Miscel·lània/ Personals", "Com a gotes a l'oceà" (www.eduard.cat), és un bloc personal que funciona des del 2007 i que és un calaix de sastre on l'Eduard escriu, de meravella, pensaments, reflexions i ressenyes de temes tan diversos com la cooperació al desenvolupament, la ciència, la filosofia, la literatura, els viatges o la creativitat.

En la categoria de "Cultura i tendències", el meu preferit és obra d'un dels més reconeguts activistes de la Penedesfera, el Bloc de Daniel García Peris, dedicat a l'actualitat, el turisme i les noves tecnologies. 

I tot just canviant de categoria ja comencen els problemes, ja que a la categoria de "Literatura", hi ha  tres blocs que fa temps que segueixo per la qual cosa no puc estar-me de recomanar-vos tots tres:

Així doncs, tenim Llunàtic, el bloc personal del crític i poeta David Madueño Sentís sobre literatura en general i catalana en particular que sempre em sorpren amb les seves recomanacions i comentaris; continuo per Antaviana,  el bloc de literatura en llengua catalana de la Roser Caño que inclou textos, jocs i reflexions literàries, i per acabar Poesiaula, el recull de poemes adreçats a nens i nenes d'educació infantil i primària escrits per Isabel Barriel, l'autora del bloc.

Bé, i de moment ja he fet unes primeres recomanacions, espero que us agradin... i com es diu, continuarà...

3 comentaris:

Roser Caño Valls ha dit...

Hola! És bonic conèixer els blocaires a qui els agrada passejar-se pel blog Antaviana. Gràcies per la teva constància!

Eduard ha dit...

El plaer és sempre meu... moltes gràcies !!!

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Ei, m'havia passat per alt aquest post :)

Gràcies per recomanar el Com gotes a l'oceà!

Deixant de banda els premis, l'esdeveniment està molt bé per aprofitar i conèixer nous blogs.

Per cert que al final a l'agost torno a l'Índia. Com sempre, aniré escrivint les meves aventures al blog.

Salut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...