31/7/11

Premis Blocs Catalunya 2011: Els meus preferits (i 3)

I avui acabao amb les recomanacions. Com ja us he parlat en altres entrades continua obert el periode de votacions del Premis Blocs Catalunya 2011 . Ja que em presento amb El Bloc dels Viatges a la categoria de "Turisme i Viatges" agrairé qualsevol suport així com el vostre vot, moltes gràcies !!! i recordeu que tant a través del facebook com del twitter també es pot votar com a usuari social) i avui us presento uns darrers blocs que m'agraden i es presenten a diferents categories d'aquesta convocatòria:

En la categoria de Cuina, gastronomia i enologia us volia recomanar el bloc de Sara María, una bona cuinera i viatgera, que duu el nom de Delícies del rebost, un lloc on trobar temptacions culinàries, receptes senzilles, pròpies i dels seus amics, trobades arreu, catalanes, del món, inventades i familiars.... i con el seu nom diu ple de delícies... ja té el meu vot...

En la categoria de politica, economia i societat no em complicaré gaire ja que us convido a llegir i votar el bloc del Vicenç Navarro, Catedràtic de Polítiques Públiques de la Universitat Pompeu Fabra i Professor de Public Policy de la The Johns Hopkins University, dedicat als seus articles, publicacions i conferències.Fa temps que sóc fidel seguidor dels seus articles a Público.

En la categoria de TIC, també ja fa temps que segueixo Betes i clicks i particularment el trobo interessant, imprescindible i dinàmic (també té el meu vot...) i el mateix em passa en la categoria d'Universitats, recerca i ciència, que ja fa anys que segueixo el bloc Centpeus d'en Daniel Closa i m'agrada tant per la seva temàtica com pel seu estil divulgatiu.

Encara queden categories com Esports, Història, Corporatiu o Educació, però no m'acabo de decidir així que no m'hi veig amb cor per fer cap recomanació, només animar-vos a fer una bona ullada de l'activa Catosfera, que fa goig... i desitjar-vos molt bon estiu !!!!

1 comentari:

Isabel Barriel ha dit...

Des de Poesiaula, tot el suport, i moltíssimes gràcies per ser un dels teus preferits.
Molta sort, salut, energia i llarga vida!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...