21/8/11

Buscant camins per Nova Zelanda

Buscant Camins és el bloc d'en Jordi Quellòs que ens relata les seves aventures arreu del món... avui podem compartir les seves experiències a Nova Zelanda:

"I jo que em pensava que ja ho havia vist tot amb tema volcànic... quan vaig veure el parc de Wai-o-Tapu... vaig al·lucinar!!! Fumeroles per tot arreu, rius de residus volcànics, basses naturals de tots colors, llacs i per rematar el tanto: un Gueiser, que puntualment a les 10:15h de cada dia, entre amb erupció.

Es veritat que hi ha moltes mes zones d'aquestes característiques per al voltant però el preu de les entrades... es carissim!!! O sigui que em vaig conformar fent una passejada per un bosc de sequoies de 60 metres i donant voltes pels llacs del voltant. Al final, vaig trobar el llac on quedar-me a dormir. Vaig gaudir d'una posta de sol d'un valor incalculable..."

Molta més informació de NOVA ZELANDA a NARINANT.CAT 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...