17/8/11

L'Andreu per Togo

"La meva visita a Togo va ser doncs extremadament breu. Em vaig quedar un dia mes a Kara a la festa dels Ewala. Son festes d’iniciació. Els nanus que fan els 18 pues corren dansant i cantant per tota la ciutat. Per demostrar que han deixat de ser crius han de lluitar. En realitat la lluita es una especie de Judo togoles, en que guanya el que fa caure l’adversari. Bé pues de Kara m’en vaig anar cap a la frontera de Ghana, no va ser gens facil, el transport al nord del país es molt limitat i vaig haver d’agafar moltes formes de trasport en pocs quilometres..."

Mil i una històries com aquestes ens trobem en el bloc "A pas de Tortuga" obra de l'Andreu de Berga que ens relata les seves experiències viatgeres com aquestes per Togo i per l'Àfrica, on va estar 8 mesos...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...