26/2/12

Pels camins del Món: Tezpur

"Sóc el que viatjo. Perquè viatjant aprenc més geografia i història que la que em van ensenyar a batxillerat. Perquè viatjant conec cultures, religions i formes de viure tan riques, que cada dia creixo una miqueta més. Perquè hi ha més pau en un mantra que en un tractat internacional. Perquè per allà on vaig, els mapes prenen forma i les cotes d’alçada es transformen en espectaculars muntanyes. Perquè la hospitalitat és una tassa de te i una conversa. I la fruita té gust a fruita. I perquè hi ha tants homes, dones i nens que m'acompanyen i em fan riure, persones que només volen viure en pau en un món hostil. A ells va dedicat aquest bloc, a la seva cultura i a la seva terra. I ara que ja em coneixeu, només em queda presentar-me: em dic Núria Borràs i us convido a passejar una estoneta pels camins del món..."

No cal dir gaire més... avui podeu descobrir el relat Per la Ruta dels Himàlaies. Tezpur, porta d’entrada d’Arunachal Pradesh del fantàstic bloc Pels camins del Món.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...