23/5/12

Roda el món per Tunísia

L'Amadeu Deu Lozano, és autor des de fa uns mesos del bloc anomentat "roda el món i torna al born", en el que escriu sobre tots aquells temes que l'interessen: viatges, història, fotografia, etc. Aquest passat nadal ha fet un viatge per Tunísia, i ha fet tres publicacions breus al bloc explicant el més important del que allà he trobat... us recomano una bona lectura perquè us agradarà !!!: 

 "A l’acomiadar-nos, li demano pel camí per arribar a la medina. Em diu que n’hi ha dos, el curt i l’espiritual. Així que carregat amb la motxilla i ja fent-se fosc recorro els carrers de Kairouán pel camí més espiritual i, evidentment, molt més llarg. Passo per davant d’una petita plaça mal cuidada, on hi ha el mausoleu d’algú que no he acabat d’entendre si és el besnét de Mahoma o el rebesavi d’en Mongi. Dos nens em persegueixen pel carrer dient-me coses que no entenc, quan em giro i els espanto s’amaguen darrera el primer que troben sense poder amagar les riallades, i tornen a sortir en quan em giro i segueixo el meu camí. Una estona més tard, dels minarets de les mil i una mesquites de Kairouán ressonen els càntics dels muetzins cridant a resar, mentre enfilo els últims metres fins a l’hostal, just davant de l’entrada a la medina, on em refugio dels nens, del soroll de les motos i de l’espiritualitat del camí...".

I pots allotjar-te a més de dos-cents hotels a Tunísia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...