29/5/12

Viatge a l'Antàrtida

Fa pocs dies l'amic Jordi Roca, autor de La meva volta al món, em va fer arribar un preciòs video de viatges... he d'ésser sincer quan vaig veure que era una mica llarg vaig pensar que ja el miraria i finalment quan així ho vaig fer... uffff... em va traslladar més enllà... una meravella !!!. Us deixo amb el video i amb la seva descripció:


"És un video documental de forma visual i musical d'un viatge en veler de 21 dies, navegant des d'Ushuaia fins a la península Antàrtica, passant pel temut Passatge de Drake i meravellant-nos pel continent austral. Primer amb la navegació pel Canal de Beagle, 4 dies molt durs per creuar el Drake i l'enigmàtica illa Decepció, a les illes Shetland del Sud. Després arribem a la península antàrtica, gaudim dels primers icebergs i ens trobem amb una colònia de pingüins. També visitem una base antàrtica xilena i al·lucinem amb la Badia Paradís, on fem el nostre desembarcament oficial al continent. Finalment gaudim d'uns dies ben solejats a l'Antàrtida, visitem la peculiar Estació Vernadsky, també Port Lockroy, i tornem cap a casa amb el millor final..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...