15/1/13

En terres italianes

En terres italianes és el bloc de la valenciana Mireia Parets que des de l'agost del 2012  i durant 6 mesos estarà a Itàlia, viatjant, estudiant, descobrint i sobretot aprenent una forma diferent de mirar, parlar i viure... en resum trobareu un espai ple d'anècdotes i experiències de les primeres setmanes a Perugia fent  un curs d'italià i posteriorment a Bari on fa un Erasmus en disseny industrial...

"Fa uns dies vaig tornar de Bologna el viatge va ser genial, vaig estar aproximadament unes set hores al tren, on em va donar temps de dormir, xarrar amb la dona que es segué al meu costat i tantíssimes altres coses. Quan vaig arribar vaig estar una bona estona buscant a la meua amiga francesa però a la fi la vaig trobar en el lloc més lògic en la porta principal de l'estació.
Em va dur a dinar a una osteria on tota la pasta és fresca i els preus son prou economics després descarregarrem la meua borsa i se'n anarem a donar una volta i prendre una xocolata..."

I si voleu trobar un bon allotjament  a Itàlia us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels i B&B amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...