29/5/13

Fem un vol pels Annapurnes

Fem un vol és el bloc de la Marta on ens mostra les seves aventures donant la volta al món. I avui us animo a llegir les entrades dedicades al circuit pels Annapurnes que van tenir lloc al novembre de l'any passat:

"El principal motiu de venir al Nepal era fer el Circuit dels Annapurnes, un trekking d’uns dotze dies que permet gaudir de les vistes espectaculars que ofereixen aquestes muntanyes i travessar el Thorang Pass a 5416 metres. Nosaltres hem recorregut 140 quilòmetres en nou dies. Vam començar a Besisahar i vam acabar a Jomson.

El primer dia va ser molt light, però jo necesitaba posar a prova el meu peu així que només vam caminar un parell d’hores, de Besisahar a Bhulbhule. Tot bé, el peu en plena forma. Ah, dir que després de fer cas als consells del Marçal i l’Helena i comprar-me uns pals,... i carregar-los toooot sant el dia, va i me’ls deixo a l’autobús! Ja! En fi...que en vaig comprar un altre parell pel camí i al final la broma em va sortir per uns 30 dòlars!!! un escàndol!!! però val a dir que em van ser molt útils!..."


I si voleu trobar un bon allotjament  arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...