19/10/13

Viatge a l'Afganistan

A La web sense nom, dedicada al rotllo underground dels 70 i la cultura alternativa a BCN,  podem trobar un interessant relat de l'any 1975 de Pere Suñé: Viatge a l'Afganistan... Us el recomano per aquells amants dels viatges amb motxilla a l'esquena i ganes d'obrir-se al món...:

"Era el Març de 1975 quan va començar el meu viatge a l’Orient. Jo tenia dinou anys i moltes ganes de viure i de conèixer món. Era el meu segon viatge llarg i transcendental. El primer havia estat en l’any anterior en el que vaig fer un periple per tot Europa en auto-stop com era preceptiu per l’època. Vaig fer Amsterdam, Copenhaguen i moltes altres ciutats centre i nord europees a lloms, gran part del viatge d’una clàssica furgoneta Wolksvagen amb tot una colla de lisèrgics anglesos amb els que vaig riure molt. Tot plegat va durar uns sis mesos al cap dels quals vaig tornar a Puigcerdà on vivien els meus pares. 

Quan vaig tornar a casa vaig posar-me a treballar a Icona, fent neteja de boscos, i a la creu roja de socorrista, per fer prou diners per endegar el que havia de ser el viatge definitiu ja que l’amenaça de la mili gravitava en el meu estat d’ànim i l’idea de perdre’m per la Índia o per on fos cada dia la tenia més present. El pla inicial pel que ja ens havíem fins i tot vacunat un company, el Jaume i jo era amb un parell de dos cavalls arribar a Sri Lanka, travessant tot Àsia, però en l’últim moment em vaig quedar sol de manera que amb la motxilla a l’esquena vaig sortir de Puigcerdà cap a França aquella Primavera dels meus dinou anys..."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...