9/3/14

Abril i maig a Vietnam

I avui us volia presentar el viatge de Joan Blesa durant l'abril i maig del 2013 per Vietnam. Una ruta que ens mostra en el bloc "Good Morning Vietnam":

"Eh nois! Avui en faig 67. Que poc es pensava la meva mare quan em va parir que passaria l' hora del meu natalici, 4:45 de la matinada, en un tren borreguero. Ahir vaig passar el dia per Hanoi, I al marxar els del hotel em varen cantar el happy birthday I em varen donar una capçeta amb dolços, plàtans i aigua per el viatge, un "botones" em va dur fins el meu lloc al tren i varen pagar el taxi. Bé, 12 hores en un tren dels anys 50, però vaig agafar la versió luxe, o sigui, un compartiment amb 4 lliteres, encara que anava sols amb una parelleta de motxileros italians. La veritat és que he dormit força bé. Ara estic a Hue. Aquest mati he estat visitant la ciutadella reial dels Nguyen, I d'aquí una mica aniré a la piscina I desprès a voltar per el poble..."

I si voleu trobar un bon allotjament  arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...