7/5/14

Viatges en vers pel Sudest d'Àsia

"Els dies que vaig passar a Bangkok els vaig gaudir moltíssim. Coneixent gent a l’alberg i anant aquí i allà. Provant els primers menjars i observant els primers rostres i paisatges, en aquest cas urbans. Com un nen amb sabates noves, recent viatge estrenat, em passejava jo per la ciutat. 

Aquell primer matí vaig decidir anar al Gran Palau, antiga residència reial i on descansa el famós Buda maragda. No tinc intenció de visitar tots els monuments de la ciutat, més aviat tinc ganes d’observar la gent i la vida als diversos barris, veure què mengen, com es relacionen, on viuen, com es distreuen i de què treballen; palpar l’ambient, és el que més m’agrada de les grans ciutats i és la única manera al meu entendre d’emportar-me una imatge global i no endur-me simplement una postal de cada atracció turística. Això vol dir caminar i perdre’s una mica, sobretot pels mercats que tant m’agraden..."

Amb relats com aquest i fotografies molt encisadores ens transporta Cristina Jordà a la seva ruta per Bangkok i el Sudest Asiàtic que duu el nom de Viatge en Vers...

4 comentaris:

Fuetimate ha dit...

Tindre encompte aquest blog pel pròxim viatge que estem preparant. Gracies com sempre per descobrir-nos nous companys. Fuet-i-Mate

Cristina Jordà Alsina ha dit...

Hola Eduard, és un honor que el meu bloc surti al mític bloc dels viatges, gràciees! Llàstima que no el tinc gens actualitzat... Fa dos dies que he tornat, a veure si hi publico més coses! Una abraçada

Eduard ha dit...

Hola Ares, he tingut la sort de compartir uns dies de viatge amb la Cristina fa uns anys per l'Uzbekistan i la seva passió i amor pels descobriments i per les altres cultures es nota en cadascun dels seus mots... a mi quan veig les seves imatges o la llegeixo em venen ganes de marxar demà de viatge, veritat ?

Eduard ha dit...

Hola Cristina, si, si, si, publica !!! que ja tinc ganes de llegir i veure més !!! i moltes gràcies per les teves paraules i molts petons !!! fins aviat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...