19/9/14

Neix "Nova Casa Editorial", voleu participar en un llibre de viatges ?

Fa poques setmanes va néixer un nou i interessant projecte editorial que des d'aquestes línies vull donar tot el meu suport: "Nova Casa Editorial". Ja van començar el seu camí amb l'edició d'alguns llibres, i ara ens conviden a tots els viatgers i bloggers de viatges a participar en un nou llibre viatger... pert la meva part jo hi seré... us deixo amb la seva explicació i us encoratjo a participar:

"Viatjar és una experiència apassionant. Llegir i escriure també ho és.

Nosaltres encetem ara el nostre viatge amb la paraula com a editorial independent i el que ens ve més de gust és crear una col·lecció d'experiències de viatge en català (una mancança que esperem cobrir amb dignitat).

Cerquem la col·laboració de bloguers, escriptors i viatgers de tota mena que vulguin participar amb una o més experiències de viatge.

Triarem les millors experiències i en farem un llibre que presentarem oficialment en una llibreria especialitzada de Barcelona.

Més informació: http://www.novacasaeditorial.com/ca/aquest-estiu-a-mes-de-passar-tho-be-escriu/

1 comentari:

Martí Roma ha dit...

Bona tarda Eduard, he estat mirant el blog i la veritat és que t'he de felicitar per la quantitat i sobretot per la qualitat dels posts. Estic treballant en un reportatge sobre noves maneres de viatjar i fer turisme i m'agradaria contactar amb tu per saber com has viscut el canvi que han suposat les noves tecnologies en aquest aspecte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...