4/12/14

Berlín, una ciutat diferent

En Josep de la Casa és l'autor del bloc Instants mai fotografiats i gràcies al seus motss ens enamorarem de d'aquests encisadors i deliciosament relatats instants... avui un primer tast amb Berlín, una ciutat diferent

"Precisament en una de les visites que vaig fer a la ciutat, un dia que vaig aconseguir quedar-me sol, vaig decidir perdrem pels carrers de l’antic Berlín oriental i caminar durant hores sense mapa ni destí; el dia gris i lleument plujós em va ajudar a viatjar als anys setanta. Després de vint-i-cinc anys de la caiguda del mur, hi ha espais i racons que estan tal qual estaven als anys de la guerra freda, i la sensació que per una cantonada em sortiria el Michael Caine apuntant-me amb una pistola, m’ho va fer passar pipa fins que em vaig perdre de veritat i em vaig començar a espantar en fer-se fosc..."

I si voleu trobar un bon allotjament arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...