23/6/15

Fent un vol per Amèrica del Sud

L'Anna ens explicava fa uns mesos que "tinc un bitllet d’anada a Lima, Perú, pel pròxim 17 de setembre de 2014. Allà començarà un any especial per mi, perquè aniré a un ritme diferent del que estic acostumada. La intenció és moure’m al meu gust, viatjant per Perú, Bolívia, Xile, (potser també Argentina, Uruguay…) amb la motxilla a l’esquena. Més endavant potser creuo a Àsia. Però això està encara molt lluny...." i avui us recomano llegir la crònica d'aquest viatge Me'n vaig a fer un vol i el seu pas per la Patagònia i Xile:

"El segon dia em desperto just abans de la sortida del sol. Segueix havent-hi un cel amb pocs núvols i passem per la part potser més maca del recorregut: a la dreta els primers raigs de llum tenyeixen la punta de les muntanyes d’un groc ataronjat, a l’esquerra el perfil dels turons de color entre blau i verd fosc. Més endavant la punta nevada d’un volcà, no sé quin és. En Julián i l’Álvaro m’han convidat a anar amb ells a fer el trecking a Cerro Castillo, prop de Coyhaique. No tenia cap pla definit i amb ells em faig un fart de riure, o sigui que ni ho dubto...."

I si voleu trobar un bon allotjament arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...