6/10/15

Al meu aire i en cotxe per Romania

"Un cop a dalt començo a caminar i m’abrigo una mica, estic a dos mil dos-cents metres d’alçada i fa un vent fred. Em passejo pel Parc Nacional Bucegi, que forma part dels Carpats. Les vistes al mateix Parc i les muntanyes del voltant són impressionants. Faré la ruta que vaig planificar ahir, gràcies al mapa. Primer, però, m’enfilo una mica per visitar Babele (“la Vella”), unes curioses roques en forma de bolet, resultat de l’erosió de capes de roca de diferents duresa (les més toves a sota). També Sfinxul, l’Esfinx, una altra roca modelada per l’erosió de forma capriciosa, que, amb vuit metres d’alçada per dotze d’amplada, ha pres una forma molt semblant a la famosa esfinx de Giza, mirada des d’un angle concret..."

El setembre del 2014, en Xavier Blancafort va viatjar tot sol, per lliure i en cotxe per Romania i ens ho explica a la seva web de viatges...


I si voleu trobar un bon allotjament arreu us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...