10/10/13

Albert Casals, sense fronteres

De ben segur molts de vosaltres ja coneixeu l'Albert Casals però ja fa temps que volia dedicar una entrada als seus viatges, així que aquí està... i us convido a la lectura del seu segon llibre "Sense fronteres" així com a conèixer la seva web i la seva vida: 

"Als 9 anys vaig aconseguir curar-me de la leucèmia. A partir d’aquí les coses van començar a millorar (mirant-ho amb perspectiva, no sembla gaire difícil, no?) fins al dia d’avui, que encara segueixen millorant. L’any que vaig acabar ESO vaig començar a viatjar sol per primera vegada, encara que feia molt de temps ja en tenia ganes. No sé ben bé quan va començar aquest desig de descobrir i d’explorar, però sé que, quan tenia quatre anys i anava d’excursió amb els meus pares, acostumava a desaparèixer als pocs minuts per a anar “a descobrir camins secrets”.

I ara ja podem llegir el seu segon llibre que es centra en Sud-Amèrica, Àfrica i Àsia: "Durant aquests dos anys heu estat moltes les persones que m'heu preguntat si escriuria un segon llibre. I sí, al final l'he fet! La veritat és que una vegada t'has acostumat a compartir les experiències, es fa molt difícil deixar-ho de fer i és que tantes aventures no poden quedar només en el meu record! A Sense fronteres hi podreu llegir les mil i una aventures que he viscut per Sud-amèrica, Àfrica i Japó. Ah! I també inclou relats que he escrit mentre viatjava i, per suposat, un capitolet "Felicisme i infelicisme", que posa al dia la meva filosofia. Espero que us agradi!"

I si voleu trobar un bon allotjament arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...

1 comentari:

Mariló Sanz Mora ha dit...

Molt bona recomanació Eduard. Albert Casals és un ser especial. Us recomane també la lectura del seu primer llibre així com el documental sobre el viatge a Nova Zelanda del que si voleu, podeu llegir la ressenya feta a: http://racoviatgermarilo.blogspot.com.es/2013/05/n27-ressenyes-literaries-i-de-cine-mon.html. Conéixer la valentia de l'Albert, encara que fos per mig d'un documental, em va calar fons.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...