26/2/15

Cap a l'est en bici

"Istanbul tu ets la última de la que m’haig d'acomiadar. He passat un mes meravellós amb tu i a mi m’ha semblat un any. M’ha agradat gent que en tu viu, tant estrangers com residents i les bones amistats que he pogut fer aquí. 

Amb tu hem passat dies meravellosos, altres de normals i alguns de dolents. Tots han sigut importants doncs “no todo el monte es orégano” i una gran ciutat com tu és normal que allotgi grans aventures. Ho! Geganta d’orient... i d’occident també. Ho! Geganta que sempre camina a totes hores del dia, que no dorm mai. 

 Tu tens les millors arquitectures que he vist mai. He estat a precioses mesquites que estaven perfectament cuidades. Aquestes m’han donat repòs i espiritualitat. La Santa Sofía m’ha fet plorar d’emoció, avui, aquest últim dia, de ella també m’he volgut acomiadar..." 

 Cap a l'Est en bici és el relat d'un viatge on trobar moments màgics com els que troben a l'entrada Istanbul 3.0 Carta de comiat.

I si voleu trobar un bon allotjament arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...