17/12/08

Nova York és diferent

"Avui fa calor a la ciutat. És per això que m´he assegut a un McDonald´s que té Wi-Fi i m´he posat a escriure. No puc escriure a la gent que m’envolta, als qui seuen al costat meu als autobosus o aguanten dempeus als metros, perquè no puc. No els conec i, tret del passaport que compartim (parlo dels que són ciutadans), no tinc res en comú amb ells. A vegades em trobo sol, però no es pot encetar una conversa amb desconeguts. Que m’entendrà algun català? No sou pas els mateixos que vaig abandonar. Però els Estats Units tampoc. Sovint llegeixo els vostres blocs i diaris, tan llunyans, que parlen de coses que no m’afecten. Alguna vegada us reconec, altres vegades no..."

En Joanot ens escriu des dels Estats Units mitjançant al seu bloc "Nova York és diferent" i ens va relatant aquells esdeveniments i informacions que van copsant la seva estada...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...