1/4/10

Vogant per Sardenya

Fa uns dies ja us havia parlat d'en Joan de Menorca i el seu interessant bloc Uep sa velo. Avui us volia recomanar el seu relat del seu viatge a l'any 2008, Vogant per Sardenya:

"L'Arcipelago della Maddalena és un Parco Nazionale format per 7 illes majors i nombroses illes petites, esculls i illots de roca granítica. Tres d'aquestes illes, la Budelli, la Rázoli i la Santa Maria, són completament verges i, per tant, un important atractiu turístic. Com a turista que jo era, també em provocaven una forta atracció, però per desgràcia no vaig poder-hi anar per culpa del mestral que va començar a bufar el matí del primer dia. En qualsevol cas, l'estada semi-permanent a l'illa de la Maddalena em va permetre fer una cosa que, només amb tres dies de viatge, ja em començava a fer molta il·lusió: descarregar tot l'embalum que duia damunt el portaequipatges i vogar amb una velo de pes més raonable. Així idò, vaig dedicar els dos dies d'estada a l'arxipèlag per fer dues rutes d'uns 30 quilòmetres cadascuna, amb ritme dominguero total, aturant-me sempre que em venia de gust a tirar una foto o fer una calada (prendre un bany, pels centrals). El primer dia vaig fer la volta a l'illa de Caprera, germana de nom a la petita illa balear, infestada de paparres, corbs i senglars..."

i molta més informació d'Itàlia a Narinant.cat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...