27/4/10

Me'n vaig a Moscou !!!!

Els que em seguiu des de fa temps ja coneixeu la meva pasió per un bloc dedicat al món eslau i els països de l'est anomenat El transsiberià, una meravellós i fascinant espai... darrerament, des de setembre del 2009 i fins a gener del 2010, na Laura, la seva autora, ha estat vivint a Moscou i avui us convido a seguir els seus descobriments, el seu dia a dia i a gaudir com sempre de les seves reflexions:

"Crec que aquest ha estat el millor cap de setmana que he viscut a Moscou. Crec? Hi poso la mà al foc! I el peu! Divendres havíem quedat per anar a patinar. A quina hora, vam dir, a la tarda, cap a les cinc? No, ens van dir, a les 12 de la nit. A les 12 de la nit! Vam anar al nord de la ciutat, primer amb metro i després en cotxe, molt aixafats als seients del darrere.

És el primer cop que anava amb cotxe per la ciutat, i això sempre és un moment molt important. Poca broma! però és veritat, o a mi m'ho sembla. La pista de patinatge és una pista enorme, enorme... però no sé com es deia.. Els caps de setmana obren fins les cinc de la nit. I això vam fer... oh!!! Els russos que ens acompanyaven patinaven molt bé, nosaltres fèiem el que bonament podíem. Per sort, fa menys d'un any, amb la marina (hola marina) ens vam trobar una pista de gel a Bucarest i més o menys encara recordava alguna cosa. De tant en tant, un rus m'agafava de la mà i patinava molt ràpid i fèiem una volta a la pista amb deu segons (segurament era més estona, perquè la pista era enorme, però a mi em semblava molt curt!). Quina sensació!! Crec que si no aprenc a patinar bé pel meu compte, em casaré amb un rus que en sàpiga i que de tan en tan m'agafi de la mà i m'arrossegui a fer una volta per la pista..."

i molta més informació de Rússia a Narinant.cat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...