18/4/10

En tren per Japó...

"Viatjar en tren és una de les millors opcions per conèixer el país. De fet, és el que fan majoritàriament els japonesos per anar d'un costat a l'altra... Un viatge que comença en una estació, si és de ciutat farcida de botigues i restaurants o fins i tot amb uns grans magatzems incorporats, si és de poble amb una sala d'espera somnolenta i un cap d'estació avorrit. Vam trepitjar un grapat d'estacions al llarg del nostre viatge. Vam tenir temps d'avorrir-nos esperant el tren a Nagiso o Nikko. Vam comprar roba a la de Nagoya i un paraigües a la d'Hiroshima. Vam jugar a les escales mecàniques a la de Kyoto. Vam esmorzar en un forn alemany a la de Kanazawa. Vam tastar la famosa vedella de Kobe a les galeries de l'estació Namba de Osaka. Vam fer el primer sopar a la central de Osaka i també vam visitar les pizzeries a Nagoya o Kyoto. Vam sopar amb vistes a les andanes de Akihabara a Tòquio i... tantes altres coses que vam concloure que una estació al Japó és tot un univers en miniatura..."

Amb aquests mots anem descobrint el viatge de quatre amics del 20 de Juny al 5 de Juliol de 2009 per Japó (Nagoya, Osaka, Kanazawa, Sendai, Tòquio, Shirakawa-go, Nikko i Kyoto) i que podem trobar a la sempre interessant web de Viatgeaddictes...

i molta més informació de Japó a Narinant.cat

Gabriel ha dit...

Sempre que pensem en viatges en tren pensem molts cops amb l'Eurorail d'Europa però aquest post és un bon exemple que hi ha altres països com el Japó on hi ha un bon servei de trens i es pot viatjar a les principals ciutats amb poques hores.

Anònim ha dit...

A més a més els trens al Japó són espectaculars i les estacions estan molt ben indicades. No hi ha pèrdua i si en algun moment no saps cap a on has d'anar, els treballadors que són a l'estació t'ajudaran molt gustosament. Ara bé, el transport al Japó és súmament car, de manera que amb una setmana de JR Pass ja es pot dir que l'has amortitzat. Salutacions, Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...