10/5/15

Viure a Estocolm i a Birmingham

L'Anna és una catalana mig francesa, casada amb un suec i mare de dues filles, que va residir a les afores d'Estocolm on va començar el seu bloc Viure a Estocolm, ara es troba a Birmingham on continua explicant les vivències personals del dia a dia fins a temes d'actualitat tant de la societat sueca com de l'anglesa a "Viure a Estocolm i a Birmingham": 

"Des del gener que estic fent de voluntària al Museu de Birmingham, a la part de conservació. Un cop per setmana vaig a ajudar a restaurar unes tapisseries del s.XVIII. No és que jo en tingui massa idea de com es fa, simplement segueixo les instruccions que em donen i n'estic aprenent força. És bastant al·lucinant veure com s'han preservat els colors i la llana amb la que es va brodar. En canvi, la tela de lli sobre la que es va brodar, està en força mal estat i fa que algunes de les parts brodades no s'aguantin..."

I si voleu trobar un bon allotjament arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...