7/8/08

Reflexió estiuenca

Diumenge de xafogor a la ciutat comtal i tot just llevant-me de la migdiada me’n adono que aviat farà un any que vaig començar a recollir viatges i més viatges escrits en català que havia anat descobrint en el moment que volia saber més d'una ciutat o d'un país o estava preparant-me alguna nova ruta...

En aquell moment em vaig preguntar silenciosament : deu haver molta gent que escriu en català les seves experiències...? hi ha molta literatura de viatges a la xarxa internauta...? igual que aquestes informacions, relats, consells i emocions em son útils i molt interessants ho poden ser per d’altres viatgers i viatgeres...?

La respostes, que en aquell moment van ser una intuïció que va fer néixer “El bloc dels viatges”, ara són clares: Sí, Sí i Sí... Aviat es publicarà el relat 400 i encara resten molts i molts més per publicar i cada dia més persones m’escriuen per compatir la seva ruta o la seva experiència... gràcies a tothom i bon estiu !!!

Pd. Us deixo un enllaç a algunes de les fotografies que vaig fer fa un temps a la Ruta de la Seda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...