6/11/11

Rumb sud-oest

"Després de més de deu mesos recorrent cinc països (Argentina, Uruguai, Xile, Paraguai i Bolívia) al llarg de gairebé 32.000 km, ha arribat el moment de fer una pausa. Darrerament (massa sovint) i durant varios dies, em notava mentalment cansat. He passat uns deu dies a la ciutat de Mendoza, on he reposat bastant, a nivell físic i psíquic. Però no és suficient. El dimecres dia 5 d’octubre començo un voluntariat en una finca vitivinícola, a uns 12 quilòmetres de San Rafael, al sud de Mendoza. He troba aquesta oportunitat a través d’aquesta web. Serà la primera experiència fent el que en diuen wwoofing. La finca es diu La Rosendo, i es dedica a la producció de vi. A més té un hort i arbres fruiters. L’extensió és de vuit hectàrees. Estic motivat i tinc ganes d’aprendre i veure com funciona una finca d’aquestes característiques. Espero que a part de l’experiència, em serveixi per carregar piles i seguir viatjant després. No sé quant temps m’hi quedaré..."

Algunes paraules que ens mostren el viatge d'Alexis, autor del bloc "Rumb Sud-oest, fent camí per l'Amèrica del Sud", un interessant relat de les seves aventures, anècdotes i descobriments que us recomano visitar... aquest cop a Argentina...   
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...