27/7/11

Premis Blocs Catalunya: Els meus preferits de Turisme i Viatges (2)

Com us comentava fa uns dies s'ha obert el periode de votacions del Premis Blocs Catalunya 2011 als quals em presento amb El Bloc dels Viatges a la categoria de "Turisme i Viatges" (qualsevol suport serà benvingut i el vostre vot encara més, moltes gràcies !!!).  La tria dels finalistes es fa per votació popular; només cal inscriure’s al web Stic.cat i accedir a la secció ‘Votació Premis Blocs’ per emetre el vot. D’entre els candidats més votats, el jurat farà la tria dels guanyadors, que es donaran a conèixer al mes de setembre. I avui continuo amb el llistat dels meus blocs preferits i em dedicaré a tirar pedres a la meva pròpia taulada ja que no puc estar-me de recomenar-vos alguns blocs que també es presenten a la categoria de "Turisme i viatges".

I entre els que seguiu habitualment el Bloc dels Viatges no es sorprendrà pas aquestes primeres dues propostes ja que en més d'una ocasió he destacat aquests blocs a la Catosfera Viatgera... el primer, Bitllet de tornada de la Txell, fantàstic !!! (no cal dir res més, m'encanta i el llegeixo sempre que puc...), i el segon, Roda el món i torna al Born de la Jana, grans imatges acompanyades d'informacions interessants (ho gaudeixo com un petit tast que m'obre la gana...).

Darrerament, he sumat als meus preferits alguns blocs que fa relativament poc que he descobert i que també us vull recomanar com Malviatge, d'en Josep Maria, on trobar experiències, enoturisme i escapades...  Aquí Austràlia, de la María, un espai ple d'informació  sobre aquest país amb apartats d’història, notícies d’actualitat, articles sobre la població aborigen, sobre Parcs nacionals i altres indrets poc coneguts, sobre art, sobre la seva societat multicultural...o Raconets,  un bloc on trobar "raconets autèntics" d'arreu del país i del món... 

I per acabar, us convido a visitar (i votar) tres més:  el bloc del web Descobrir.cat: El plaer de viatjar, escrit pel periodista Òscar Marín, que com el mateix subtitula és un espai amb "idees per descobrir indrets captivadors d'aquí i d'arreu",  Ruta Baobab, d'en Francesc Balagué, un meravellòs relat de 16 mesos de viatge al voltant del món, i Rodamons, les aventures viscudes per la Mireia i l'Ignasi durant la seva volta al món en 14 mesos...

Em deixo d'altres, però ja em perdonareu... tanmateix, si no fos per aquests blocaires (i centenars més) de ben segur que El Bloc dels Viatges en català no existiria, així que de nou, moltes gràcies !!!

4 comentaris:

francesc ha dit...

Moltes gràcies per la referència! Ja he votat :) molta sort!
Salutacions!

malVIatge ha dit...

Gràcies per fer-vos ressó del meu bloc... la feina de tots fa que gaudim el doble dels nostres viatges i experiències...

Molt bones vacances ;-)!!!!

http://malviatge.blogspot.com/

Eduard ha dit...

Gràcies a tots dos !!! com deia al final de l'entrada, són els vostres relats i imatges els que donen vida a aquest bloc i fan crèixer la passió pels viatges... una abraçada i bon estiu !!!

femTurisme ha dit...

Molt bon bloc!! molta sort!!

http://www.femturisme.cat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...