7/6/11

Els dies de l'exili tibetà...

Ja fa un temps us vaig presentar un dels meus blocs preferits És quan viatjo que hi veig clar que segueixo encantat pels seus comentaris i reflexions i avui us volia convidar a llegir les experiències durant tres mesos de l'Albert Tortamón, el seu autor, per l'exili tibetà:

"Porto el calendari d'una manera desgavellada. Posem-li que vaig arribar per aqui a Dharamsala fa 1 mes o 1 mes i mig. El dia concret tan li fot. Pero des del primer dia, fins avui, i molt probablement dema passat i l'altre, i l'altre, i fins i tot el de despres i el de mes enlla...que m'acompanya el monso. S'ha convertit en un vei mes del poble del Dalai Lama, dels tibetans exiliats, i dels israelians que fumen. Plou a bots i a barrals. La paraula "sol", per mi, ja no te el significat de l'astre rei. Esta arraconada en alguna part del meu hemisferi esquerre del cervell, tocant l'acordio diatonic...."

I molta més informació de l'ÍNDIA i XINA a NARINANT.CAT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...