9/8/11

En Xavi Tarafa per Georgia

L'amic Xavi Tarafa aquest juliol de l'any 2011 ha agafat la bici per pedalejar per Geòrgia i com sempre ens ho explica en el seu bloc ple de comentaris, anècdotes, sorpreses i aventures... res millor que fer una bona lectura:

"Era 14 de Juliol i tocava comensar a pedalar. M'havia reservat pel primer dia algo que fos una mica light. Anar fins a l'antiga capital, Mtskheta a menys de 30km de Tbilisi. Alla m'havia de trobar amb el Robeerto, un CS espanyol que hi viu. Vaig arribar a Mstkheta cap a les 14:00 i vaig cercar on dinar. Un bar turistic amb vistes a Svetiskhoveli, la catedral construida durant el s XI. Quan nosaltres tiravem de romanic aquesta gent ja feia unes construccions impresionants.

Mentre dino, arriba el Roberto que s'ha avansat amb els assumptes que tenia a Tbilisi. Em diu que te presa perque ha de tornar a treballar, que no podra estar amb mi, pero em mostrara el pis i me'n donara les claus. Mentre acabo de dinar, expremo els moments amb ell per saber que se li ha perdut per Georgia...."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...