3/8/12

En ruta pel transsiberià

El Joanjo i la Yolanda, dues persones que es van trobar a la vida i que junts volen experimentar el que és descobrir el món són les autores del bloc Noamón i el setembre del 2011 van fer el Transsiberià

 "Això del Transiberià és una bogeria. Travessem uns 6.000 kms i 5 zones horàries diferents, pel que cada dos per tres has d'anar actualitzant l'hora. El rellotge no te problemes, però nosaltres comencem a patir el jet-lac, ja que encara funcionem amb la hora de casa, i ara ja són 4 hores més! Els russos per no equivocar-se donen sempre als bitllets de tren l'hora de sortida amb hora de Moscú, i a les estacions hi ha un rellotge que marca sempre l'hora de Moscú. 

Així que ens aixequem i ens preparem l'esmorzar: vam comprar llet, cereals i galetes a una dona que tenia una paradeta a una estació, pel que anem servits. Es veu que és molt típic això que quan passa el tren, un seguit de dones tenen una paradeta montada a peu d'andana per vendre als viatgers del tren, i aquests podem comprar menjar més barat que al bar del tren. Les dones que vénen són gairebé sempre grans, ja que la pensió que reben de l'estat és molt baixa, i així ténen ingressos extra..."

I per organitzar el vostre viatge podeu visitar les seccions d'allotjament, vols, destinacions, lectures viatgeres o tourist card... 

I molta més informació de RÚSSIA a NARINANT.CAT

1 comentari:

Cristina B ha dit...

Hola, Com que a mi m'encanta llegir els vostres blogs viatgers, em vaig decidir a escriure el meu, un cop vaig tornar. Pels viatgers recordant o preparant un viatge a Mongòlia us deixo el meu blog:
http://mongoliabeijingtranmongoliantrainjune.blogspot.com.es/
...
c

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...