23/9/11

El cap de Bona Esperanca

L'any 2008 l'Arnau Vidal va acabar la seva ruta de més d'un anya arreu del món que ens va explicar en el bloc Nau arround the world i poc desprès va publicar el llibre del seu viatge amb el mateix títol que el bloc.
Avui us convido a fer un primer tast amb les seves aventures a Sud-àfrica:
"Despres de recuperar-me una mica, era hora de tornar a moure el cul.
Aixi que agafo el mapa i no em va costar gaire trobar el seguent desti: El cap de Bona Esperanca!
Torno a anar a vure el "pajaru" que m'habia fet el mapa de la "Table Mountain" i aquesta vegada li pregunto com anar al cul del mon, no hi arriben ni trens ni autobosus aixi que o llogues un cotxe o reserves un tour.
Llogar un cotxe es una mica car i si aixo li sumem que no tinc carnet internacional , que l'espanyol esta caducat i que aqui tambe condueixen per l'esquerra ja nomes em quedava una opcio...comprar un tour, mira que m'agrada poc,pero a vegades no hi ha mes remei.No em veia en cor de recorrer mes de 200 km amb bici !"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...