16/3/13

La revista Capdecreus a Katmandú

En la secció Pel Món de la Revista Capdecreus, dirigida per Bernat Calbetó, podem llegir un interessant article sobre les primeres experiències viscudes a l'arribar a Katmandú, la capital de l'Himàlaia:

"Aterro a Tribhuvan, l’aeroport de Katmandú, conscient del que vindrà després: un toll d’aigua monsònic que hauré d’evitar, paperassa per emplenar i un Namaste de cortesia inclinant lleument la testa cap endavant. En acabat, en Sudhan, mudat per l’ocasió, em rebrà embolcallant-me amb un khata, un mocador blanc senyal de benvinguda, mentre impacients taxis faran sonar les seves estridents botzines cercant les primeres rúpies del dia. Jo, però, seguiré el meu estimat guia fins al vehicle corresponent, ficaré la meva voluminosa motxilla apedaçada dins un maleter de dimensions discretes i donaré una última indicació: cap a Thamel.

Thamel és senzillament el barri turístic de Katmandú. És la zona on es concentra un nombre ingent d’agències de trekking , botigues de roba de muntanya, restaurants de cuina occidental i hotels de llums de neó i cartells vistosos. L’Hotel Fuji és el meu. Rau just al fons d’un carreró que a aquestes hores del dia ja resta completament a les fosques. A l’entrada, em rep un grum de gorra de plat que en veure’m executa una salutació militar gairebé perfecte..."

I si voleu trobar un bon allotjament  arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...