10/6/14

Nova conferència de Coneguem el Món: Filipines, l’Àsia més llatina”

I avui tinc el plaer d'anunciar-vos una nova xerrada de Coneguem el Món, la darrera d'aquesta temporada, que tindrà lloc el proper divendres 13 de juny a les 19h, com sempre, al Centre Cultural Can Fabra, a Sant Andreu, Barcelona, amb el títol: “Filipines, l’Àsia més llatina”, amb la Cristina Tino... I així és com va començar el viatge:

"La nit del 14 d’octubre passat Filipines patia un nou terratrèmol. Aquell mateix dia, uns quants mil·lers de kms cap a l’Oest, ignorant de tot, comprava il·lusionada el meu bitllet cap a les illes. La ràdio em va despertar amb la noticia, però, encara mig adormida, ho vaig atribuir a un somni. Més tard vaig descobrir que, malhauradament, havia estat ben real. El 6 de noviembre el cicló Iolanda tornava a castigar el país. La cosa cada cop pintava pitjor.Malgrat la situació catastrófica de bona part del país vaig decidir no cancel·lar el viatge. A fer vacances, a donar un cop de mà o el que fos, però sentía que hi havia d’anar. I vaig encertar !!”
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...