21/10/10

Correus de la Xina

"L'objectiu d'aquest bloc és publicar els correus que vaig enviar a la meva família i als meus amics durant l'any que vaig ser a la Xina. La idea és compartir una mica què va passar aleshores. Fa temps que ho volia fer, però L'habitació dels mals endreços no era el lloc adient. Espero que us sembli entretingut i divertit i que en gaudiu llegint-ho ara, com jo en vaig gaudir escrivint-ho aleshores i en gaudiré recordant-ho ara!"

Aquestes paraules son l'inici del bloc Correus de la Xina que ens relaten un any a la vida de la Núr, també autora del bloc L'habitació dels mals endreços, en aquest país, els seus descobriments, experiències i reflexions mitjançant els correus que va enviar a la seva família i a les seves amistats quan era a la Xina a l'any 2004.

I més informació de XINA a NARINANT.CAT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...