13/10/10

Desdibuixant Corea...

En Jordi és l'autor del bloc Desdibuixant Corea on ens relata de meravella la seva estada laboral a Corea del Sud des d'abril de l'any 2008... us recomano una bona lectura de les seves entrades per gaudir de l'esència d'aquest país:

"Aqui no hi ha gaire estrangers, i la gent et mira pel carrer. Sobretot si surts dels districtes turistics o de negocis. M'han dit que si vas a ciutats petites es encara millor. Els que mes et miren son els nens petits. Es normal que em saludin pel carrer. L'altre dia en un restaurant uns senyors em van portar el nen petit a la taula perque em veies de mes aprop. El nen tenia els ulls oberts com unes taronges (no es cap acudit racial). I estava tan impressionat que no sabia que dir. El seu pare li donava copets amb el genoll i li deia en veu baixa "Hello... hello..." fins que el nen em va saludar i va fer una reverencia.

Potser nomes ha vist occidentals per la tele, i es pensa que tots conduim cotxes a tota velocitat mentre disparem per la finestra als dolents, o saltem d'avions en flames despres de salvar la noia de la pel.licula.

En la recepcio d'un hotel, estava assegut esperant. Van entrar una mare i una nena petita. La nena petita va venir corrent fins on era i plantada davant em va dir amb cantarella " Hello!!!!!". Despres va marxar amb la seva mare que la cridava i em somreia disculpant-se. Mentre entraven a l'ascensor tenien una conversa en corea. Jo m'imagino que la nena devia preguntar "Mama, li puc tirar una mica de menjar a l'estranger?", i segurament la mare responia: " No, que a vegades mosseguen...".

I molta més informació de destinacions a Àsia a NARINANT.CAT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...