16/7/10

L'Europa de l'Est a través de Txékhov

I com en altres ocasions us volia recomanar la Revista 'Est, dedicada al món eslau... i tot just acaba de publicar el seu exemplar número 5, amb el títol "150 anys o l'Europa de l'Est a través de Txékhov"... i com sempre plena d'articles molt interessants:

"Fa uns dies, una amiga (eslava, encara que no russa) em va dir que una de les moltes coses que ens diferenciaven (els de l’est i els de l’oest) és que els de l’est transmetien l’hospitalitat a través del menjar i els de l’oest a través de la cessió de l’espai físic (casa teva és casa meva). Pel que fa al tema del menjar, hi vaig coincidir plenament, i com que diuen que Rússia es podria reconstruir a través de Txékhov, em vaig entretenir rellegint uns quants contes per veure com hi apareixia aquest aspecte..."

i molta més informació de Rússia a Narinant.cat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...