23/6/13

De viatge per Finlàndia

Na Dolors Jimeno de València és l'autora del bloc De Viatge, un interessant espai d'una dona que sap anar pel món amb els ulls ben oberts mostrant-nos aquelles situacions que la copsen i les seves reflexions i experiències viatgeres... En el seu bloc també trobarem relats curts sobre cinema o literatura que l'enriqueixen... així que feu una bona ullada que us agradarà i per fer un primer tast res millor que una entrada dedicada a Finlàndia, Brussel·les i els croissants:

"El mes de juliol es va presentar al meu despatx un home que demanava informació per fer un viatge a Brussel·les, ciutat que jo coneixia i d’on havia tornat feia no gaire temps. 

- A Brussel·les? Doncs no menge croissants. 

 L’home no va poder evitar que el seu rostre manifestara una gran sorpresa en escoltar-me, tot i que el seu posat de cavaller li endolcia els gestos. Cortesament em va preguntar per què no podia menjar croissants a Brussel·les. Aleshores, animada pel seu interés li vaig exposar la meua teoria sobre la capital d’un país nou, postís, menut i irrellevant. Li vaig explicar que els belgues formen un poble amb complex d’inferioritat, cosa que els fa imitar moltes coses —preferentment franceses— amb resultats desastrosos i, com a exemple paradigmàtic, li vaig posar els horribles croissants que venen a la capital. Vam estar enraonant una estona molt agradable i vaig saber que el cavaller, a banda de conversador magnífic, era doctor en Sociologia. 

Aquest record m’ha acompanyat durant gran part del meu recent viatge, que tot seguit contaré. Confie que la generositat i la comprensió dels lectors m’evite una nova sorpresa. He visitat Finlàndia, començant pel nord, al llarg de 26 dies..."


Ara tots els seguidors/es de El Bloc dels Viatges teniu un descompte del 20% en la compra de qualsevol Planificador de Ruta WAY AWAY indicant el codi ELBLOCDELSVIATGES en l'apartat "Si tens un cupó o bo indica aquí el teu codi ". I de destinacions hi ha un munt: Xina, Japó, Espanya, Austràlia, Andalucia, Beijing, Tokio, Amsterdam, Barcelona, Granada, Venècia, Roma, Sevilla, etc.

1 comentari:

Zerozerosset ha dit...

Bona tarda.
Des del bloc http://xinoxanocaminades.blogspot.com.es/ et volem concedir el premi Versatile en reconeixement de la tasca feta a través del teu bloc. Felicitats! Més informació a http://xinoxanocaminades.blogspot.com.es/2013/06/premis-versatile.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...