30/11/10

Memòries dels Estats Units

En Joan Sunyer es defineix com "optimista de mena, hiperactiu i somniador ... Fa temps que vaig desterrar la mandra. M'apassiona la literatura, i carrego una llibreta i un bolígraf com a elements imprescindibles a la motxilla. L'asfalt i el ciment m'ofeguen, així que tiro per la natura, i m'escapo cada vegada que el calendari i la butxaca ho permeten. Tenim fama de viatgers entre els nostres, però no ens consola ni ens sembla mai prou. Hi ha tant món per veure ..."

Aquest és l'autor de Cops de Ploma un molt interessant bloc dedicat a mostrar el món, la vida i els viatges... Avui podem gaudir de les imatges i dels mots del seu viatge pels Estats Units, no us ho podeu perdre...

"Aquest país sense nom concret és una terra inesgotable, coneguda per contínues influències, i no obstant, terriblement canviant i inabastable. Hi ha moltes amèriques, moltes cultures. L'equilibri és complicat, però és alhora el que aporta una riquesa sense fi a tot allò que tenim al davant. Des d'aquestes terres, dins la reserva Navajo, aquest contrast de cultures és més viu que mai. Aquí les lleis tribals són tan vigents com les estatals, i fins i tot utilitzen zona horària pròpia!"
I molta més informació dels ESTATS UNITS a NARINANT.CAT

2 comentaris:

Joan ha dit...

Ep, aquest sóc jo!

Gràcies per l'enllaç.

Eduard ha dit...

Benvingut a El Bloc dels Viatges i moltes gràcies pels teus relats i imatges !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...