26/11/10

Tips de viatges per Egipte

Tips de viatges és el bloc dels consells i anècdotes sobreviscudes en els viatges d'una parella amb dos nens petits i a més és un bloc ple d'informacions útils i comentaris entretinguts, en resum, molt i molt interessant !!!. Avui us convido a llegir els seus relats dedicats a Egipte:

"Mentre n’estàvem fent el pagament de les entrades va arribar una bona colla de nens d’uns 9-10 anys en una visita escolar que ens vam anar trobant durant la visita i que la va fer d’allò més entretinguda.

En una de les sales on hem coincidit amb els escolars, una de les professores se’ns ha apropat i, en anglès, ens ha demanat si es podien fer una foto amb nosaltres. Bé, de fet, el que ens ha demanat exactament ha estat si es podien fer una foto amb el nadó(la meva filla). Se la miraven meravellats mentre ella estava ben distreta amb totes aquestes atencions tranquilament asseguda a la motxilla amb el meu company. Els meus pares es sorprenen força, però ens sotmetem tots a la infinita sessió fotogràfica amb un munt de càmeres, incloses les nostres, per tenir un record d’aquesta trobada tan curiosa. Fa uns anys a Alexandria ens va passar el mateix un parell de vegades i en tenim, també, unes fotografies molt divertides.

En aquestes cases es rodà la pel·licula de James Bond “La espia que em va estimar” i, concretament a la terrassa, hi ha una baralla que permet veure-la perfectament amb les seves gelosies de fusta a l’estil otomà (mashrabiya) fantàstiques..."

I molta més informació d'EGIPTE a NARINANT.CAT

I aquest vespre Descobreix Papua Irian Jaya

2 comentaris:

Bertika ha dit...

Hola Eduard,

Quina sorpresa i quin honor aparèixer en aquest bloc... M'hauré d'esforçar molt més per estar a l'alçada...

Poc a poc vaig completant el nostre cinquè viatge a Egipte amb els nens i els avis perquè encara manca la part dedicada a Luxor.

Moltes mercès i l'enhorabona per un bloc tan interessant.

Eduard ha dit...

L'honor i el plaer és meu !!! Moltes gràcies pels teus relats i benvinguda !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...