17/11/10

Notes de Turquia

Fa cosa d'un any us vaig parlar per primer cop de Notes de viatge, el bloc de la Lourdes Ferrer amb el relat d'una ruta de quinze dies durant l'agost del 2009 per Turquia, un relat ple de bones, pràctiques i útils informacions, ple de detalls i anècdotes i enriquit amb emocions i sensacions...

Ara aquest bloc ha esdevingut un espai personal i subjectiu, fruit de la fascinació que ha despertat en l'autora aquest país meravellós, ple de música, gastronomia i cultura... De nou, us recomano que si prepareu un viatge a aquest país heu de fer abans una visita a aquest bloc:

"Aquest és el segon comentari de la sèrie que he anomenat Sons de Turquia, amb la qual vull presentar-vos les músiques que acompanyen aquest blog, que són, d'alguna manera, les “meves” músiques de Turquia.

Començo parlant-vos de tres instruments, de tres músics, de tres amics. Si, us parlo del Taksim Trio. Des del primer cop que els vaig escoltar, em van conmoure profundament i són a la meva llista de sons de Turquia des del començament. El diàleg entre orient i occident es mostra de tal manera a la seva música, que em transporta inevitablement fins on conflueixen totes les cultures, aquest lloc obert al món que és Istanbul..."

I molta més informació de TURQUIA a Narinant.cat

2 comentaris:

LOURDES ha dit...

Çok teşekkürler (moltes gràcies) pel teu post, amic Eduard!!
Això m'encoratja a continuar escrivint sobre la fascinat Turquia.

Hoş çakal (a reveure)!!

Eduard ha dit...

Moltes gràcies a tu Lourdes !!! és tot un plaer llegir-te !!!

Molts petons !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...