6/5/13

Kiwi's Land o com es viu a Nova Zelanda

"Fa molt molt de temps em vaig deixar veure pel petit poble de Matamata, una vila a unes dues hores d’Auckland. Per què? Bé, és on es pot caminar per Hobbiton, un d’aquells pocs llocs ficticis que es pot visitar. Quan hi vaig anar em va tocar signar un paper que em prohibia compartir les meves fotos fins el dia que s’estrenés “El Hobbit”. D’això ja en fa un parell de mesos i, per tant, ja puc pujar tantes fotos com em vingui de gust d’aquella visita. De fet, diria que no, que m’havia d’esperar a l’estrena de la segona pel·lícula. Però hi ha tantes fotos a internet que ja m’és igual. Un radical, ja ho sabeu..."

En Marc Fonoll és l'autor de Kiwi's Land, vivències des de l'altra punta del món, que ens relata la seva vida a Nova Zelanda. A inicis del 2011 va marxar a Auckland (Nova Zelanda) on va tenir permís per ser-hi fins a finals d’any, va viatjar durant unes setmanes per Àsia i posteriorment una escapada a Catalunya des d'on va tornar de nou a Nova Zelanda on ens continua relatant les seves experiències, ara des de la vessant laboral...

I si voleu trobar un bon allotjament  arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...