4/4/11

Cap a Orient amb la Georgina...

Tal com us comentava ahir, avui comencem un repàs d'alguns dels blocaires que son ponents en el 1er. Congrès Volta al Món que tindrà lloc el proper 9 d'abril en el marc de la 20ena. edició del Saló Internacional del Turisme a Catalunya SITC 2011

La Georgina Salvador, autora del bloc Cap a Orient, va viatjar sola durant gairebé un any per Turquia, Índia i Nepal on va viure experiències que tal com ens comenta: "no han deixat de tenir influència a la meva vida. Ja en fa més de mig que vaig tornar i encara tinc una lleugera sensació que una part de mi no s’ha readaptat, i que potser no ho farà mai, però només puc dir que és el millor que he fet a la vida..." tal com podem veure en aquest fragment de la seva ruta per l'Índia:

"Despres duns dies increibles a Andaman (de pel·licula) em disposava a agafar, des de Port Blair, un vaixell cap a Chennai de 3 nits de durada per estalviar-me 100 eurets de l'avio. Vaig arribar al port plorant a llagrima viva, ja que en aquell moment ho hagués donat tot per quedar-me a les illes, pero aviat se'm va passar la tonteria i va comencar l'accio. A l'esplanada de davant del port, una hora abans d'embarcar, hi havia uns 1000 indis i jo, sota el sol assassi de Port Blair a la 1 del migdia, així que decideixo pujar una muntanyeta en busca de la única pobra i trista ombra d'un pi pelat, amb 4 bosses penjant malestrugament dels meus braços i... clac! em carrego les xancletes (les 4rtes que perdo en l'últim mes), però no passa res, penso, en tinc un altre parell i ja no ve d'aqui... a més, segur que ningu m'ha vist fent el patòs... però giro el cap i uns 50 indis s'estan tronxant a costa meva..."

I molta més informació de l'ÍNDIA a NARINANT.CAT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...